یک فنجان اشک!

کوتاه نوشت

یک فنجان اشک!

کوتاه نوشت

حکما دنبال تکنولوژی رفتن در به دری میاره وگرنه ما که از اول جلد و اهلی همین خونه بودیم! القصه که خسته و شکسته و بی یال و کوپال برگشتم برای نوشتن و نفس تازه کردن؛ خیلی وقته به این خلوت احساس نیاز دارم اما یه خرده دیر شد برگشتنم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

* در شرایطی قرار گرفته ام که اگر سکوت کنم متهمم و اگر سخن بگویم؛ مجرم !


+ خیلی نیاز دارم به معنای مصور "عَسَى أَن تَکْرَهُواْ شَیْئًا وَ هُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ "

ــ  این شبـــــ ها خوابم نمی برد..

توضیح نوشت؛

حسن باقری جنگیدن بلد بود اما فقط روی زمین همانطور که عباس بابایی بلد بود فقط روی هوا !

خب مرا جایی بگذار بجنگم که به دردت بخورم؛ فرمان ده !

(کسی چیزی فهمید!؟)


  • ۹۳/۰۵/۱۷
  • من بیدل..

نظرات (۳)

  • پای ِ پیاده
  • ماها یه جوری شدیم توقع داریم همه چیرو خدا بذاره کف دستمون!
    خب زحمت بده بی زحمت
    خودت ببین کجا به درد می خوری!!!

    * و البته که ایضا به خودم..
    پاسخ:
    به احد واحد فرد صمد حی قیوم؛
    کسی نپرسید کجا به درد میخوری؟
    هرچند من گفتم کجا ولی.. " لابد مصلحت همین است"

    اصلا نمیشد تو یه جا ساکن بمونه

    هر دفعه یه جا میدیدیش

    یه بار بیسیم چی

    یه بار آر پی جی زن

    یه بار تیربارچی

    و....

    خلاصه هربار یه جایی، بند نمی شد...

    ازش پرسیدن: فلانی تو چرا اینجوری؟ یه جا بند نمی شی؟

    گفت: تقصیر من نیست به من می گن کجا برو...

     

    حالا به ما می گن کجا بریم؟

    چیکار کنیم؟

    امام زمانمون میاد در گوشمون ....

     

    اینو با اون لحن خاص حاج حسین تو گوشم همش تصور می کنم...

     

    نه که به شما بگم آ، نه...

    منظورم به خودم بود جایی برای انعکاسش نداشتم...مزاحم شما شدم.

     

    علی علی



    لم یکن رسول الله(ص) یقول لشیء قد مضی: لو کان غیره: (میزان الحکمه/6/ص8652) پیامبر خدا هرگز به آنچه گذشته است، نمی گفت: کاش غیر از این می شد




    رأس طاعه الله الصبر و الرضا عن الله فیما احب العبد اوکره(کافی/2/06) سرآغاز و اساس طاعت خدا دو چیز است: صبر و رضا از خدا در آنچه بنده دوست بدارد یا کراهت داشته باشد

    ! " 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی